Przejdź do treści
Szkopuł kursy
Lekcja 20. Powtórzenie
Inicjowanie wyszukiwania
Szkopuł kursy
Start
Kurs podstaw programowania i algorytmiki MAP (Mirosław Mortka, Agnieszka Król)
Kurs podstaw programowania i algorytmiki MAP (Mirosław Mortka, Agnieszka Król)
Lekcja 1. Pierwszy program w C++
Lekcja 2. Instrukcje warunkowe
Lekcja 3. Pętle (Część 1)
Lekcja 4. Pętle (Część 2)
Lekcja 5. Tablice (Część 1)
Lekcja 6. Tablice (Część 2)
Lekcja 7. Łańcuchy znaków
Lekcja 8. Funkcje (Część 1)
Lekcja 9. Funkcje (Część 2)
Lekcja 10. Powtórzenie
Lekcja 11. Rekurencja
Lekcja 12. Sortowanie (Część 1)
Lekcja 13. Sortowanie (Część 2)
Lekcja 14. Wyszukiwanie binarne
Lekcja 15. Wyszukiwanie binarne po wyniku
Lekcja 16. Programowanie zachłanne i dynamiczne (Część 1)
Lekcja 17. Programowanie zachłanne i dynamiczne (Część 2)
Lekcja 18. Struktury danych (Część 1)
Lekcja 19. Struktury danych (Część 2)
Lekcja 20. Powtórzenie
Lekcja 20. Powtórzenie
Spis treści
Materiały
Dla nauczyciela
Lekcja 21. Grafy (Część 1)
Lekcja 22. Grafy (Część 2)
Lekcja 23. Grafy (Część 3)
Lekcja 24. Grafy (Część 4)
Lekcja 25. Drzewa
Lekcja 26. Algorytmy geometryczne (Część 1)
Lekcja 27. Algorytmy geometryczne (Część 2)
Lekcja 28. Algorytmy tekstowe (Część 1)
Lekcja 29. Algorytmy tekstowe (Część 2)
Lekcja 30. Powtórzenie
Kurs podstaw programowania i algorytmiki MAP (Lech Duraj)
Kurs podstaw programowania i algorytmiki MAP (Lech Duraj)
Lekcja 1. Co to jest algorytmika?
Lekcja 2. Wstęp do programowania
Lekcja 3. Pętle, tablice
Lekcja 4. Pętle (Część 2), łańcuchy
Lekcja 5. Algorytm Euklidesa
Lekcja 6. Funkcje, sprawdzanie pierwszości
Lekcja 7. Własna arytmetyka
Lekcja 8. Wstęp do rekurencji, szybkie potęgowanie
Lekcja 9. Algorytm Euklidesa
Lekcja 10. Systemy liczbowe
Lekcja 11. Wyszukiwanie binarne
Lekcja 12. Sortowanie za pomocą STL-a
Lekcja 13. Kolejka
Lekcja 14. Stos, Odwrotna Notacja Polska
Lekcja 15. Kolejka priorytetowa
Lekcja 16. Sortowanie przez scalanie
Lekcja 17. Sortowanie szybkie
Lekcja 18. Grafy, algorytm BFS
Lekcja 19. Dwukolorowalność i DFS
Lekcja 20. BFS na nietypowych grafach
Lekcja 21. Grafy skierowane i sortowanie topologiczne
Lekcja 22. Silnie spójne składowe
Lekcja 23. Wprowadzenie do programowania dynamicznego
Lekcja 24. Przyśpieszanie algorytmów dynamicznych
Lekcja 25. Dwuwymiarowe programowanie dynamiczne
Lekcja 26. Problem plecakowy
Kurs podstaw programowania i algorytmiki MAP (Ireneusz Bujnowski)
Kurs podstaw programowania i algorytmiki MAP (Ireneusz Bujnowski)
Lekcja 1. Pierwsze programy w C++
Lekcja 2. Instrukcje warunkowe oraz wyboru
Lekcja 3. Instrukcje pętli while oraz for
Lekcja 4. Tablice jednowymiarowe (Część 1)
Lekcja 5. Tablice jednowymiarowe (Część 2)
Lekcja 6. Instrukcje „pętli w pętli”
Lekcja 7. Tablice jednowymiarowe (Część 3)
Lekcja 8. Zmienne typu string i char – przetwarzanie tekstów
Lekcja 9. Własna arytmetyka, implementacja wielkich liczb
Lekcja 10. Funkcje w C++, Parametry funkcji oraz zasięg zmiennych. Rekurencja i funkcje rekurencyjne
Lekcja 11. Wyszukiwanie binarne
Lekcja 12. Sortowanie z rekurencją, quicksort, mergesort. Metoda „dziel i zwyciężaj”
Lekcja 13. Algorytmy sortujące (STL)
Lekcja 14. Wyszukiwanie k-tego elementu w ciągu. Najdłuższy podciąg rosnący
Lekcja 15. Struktury danych w STL – pair, vector, stack, queue
Lekcja 16. Koszt zamortyzowany, gąsienica
Lekcja 17. Testy pierwszości, sito Eratostenesa
Lekcja 18. Programowanie zachłanne i programowanie dynamiczne
Lekcja 19. Proste algorytmy geometryczne na płaszczyźnie
Lekcja 20. Elementy teorii gier
Lekcja 21. Drzewo binarne, przeglądanie drzew metodami PRE-, IN- oraz POST- order
Lekcja 22. Kopiec binarny – sortowanie przez kopcowanie
Lekcja 23. Drzewa binarne implementowane w tablicach
Lekcja 24. Drzewo przedziałowe implementowane w tablicy
Lekcja 25. Zaawansowane struktury danych w STL – set, multiset, mapa
Lekcja 26. Zbiory rozłączne – FIND-UNION
Lekcja 27. Kolejka priorytetowa
Lekcja 28. Grafy – rodzaje i podstawowe własności, BFS
Lekcja 29. Grafy – DFS, drzewo przeszukiwania DFS
Lekcja 30. Spójność grafu, spójne składowe, sortowanie topologiczne
Stare kursy MAIN2
Stare kursy MAIN2
Kurs wstępu do programowania
Kurs wstępu do programowania
Pierwszy program w C++
Wczytywanie, wypisywanie, zmienne
Instrukcja warunkowa if
Instrukcja przypisania i typ znakowy char
Pętla while
Pętla for i tablice
Więcej o pętlach i tablicach
Funkcje
Efektywność programów
Projekt graficzny i quiz
Kurs podstaw algorytmiki
Kurs podstaw algorytmiki
Początek – wyszukiwanie binarne
Rekurencja, potęgowanie i algorytm Euklidesa
Złożoność obliczeniowa, sumy w tablicach
Sortowanie
Liczby pierwsze, dzielniki
Przeszukiwanie z nawrotami (backtracking)
Programowanie dynamiczne
Algorytmy zachłanne vs. dynamiczne
Statyczne drzewa binarne
Wstęp do algorytmów grafowych
Projekt graficzny i quiz
Zadania PWN
Zadania PWN
Informacje
Zadania
Kurs programowania w C++ i algorytmiki autorstwa Pani Małgorzaty Piekarskiej
Kurs programowania w C++ i algorytmiki autorstwa Pani Małgorzaty Piekarskiej
Wstęp dla nauczyciela
Lekcja 1. Podstawy programowania w C++
Lekcja 2. Zabawa z tablicami jednowymiarowymi – część 1
Lekcja 3. Zabawa z tablicami jednowymiarowymi – część 2
Lekcja 4. Podstawowe algorytmy na liczbach całkowitych
Lekcja 5. Odwieczny problem z porządkiem
Lekcja 6. Porządek kluczem do szybkiego wyszukiwania. Wyszukiwanie binarne
Lekcja 7. Tablice dwuwymiarowe
Lekcja 8. Systemy pozycyjne. Arytmetyka wielkich liczb. Szybkie potęgowanie modularne
Lekcja 9. Algorytmy zachłanne i dynamiczne
Lekcja 10. Algorytmy tekstowe
Lekcja 11. Geometria
Lekcja 12. Teoria Grafów część 1
Lekcja 13. Teoria Grafów część 2
Lekcja 14. Stos i kolejka
Lekcja 15. „Ile jest takich liczb że..” Permutacje i kombinacje
Spis treści
Materiały
Dla nauczyciela
Powtórzenie
Materiały
Dla nauczyciela
Materiał dla nauczyciela